pátek 30. listopadu 2012

Recenze na web - sissie-apricot

Ahoj.
Já jsem se rozhodla udělat recenzi o blogu - Sissie apricot :) a doufám že recenze
se vám bude líbit,a třeba vás zaujme i tento blog :') Více v celém článku najdete :)

Na první pohled - Na první pohled je blog,celkem pěkný. Dessign je takoví krásně vánoční
                            a fotka,? ta se mi moc nelíbí,ale každý má přece jen jiný vkus že? :).
                             Co o sobě píše je pěkně napsané,a zkokumenotvané. Proto ji dávám
                              9/10 bodů. :)

Články -  Má je pěkné napsané,i když někdy? je má napsané tak že jsou nesmysluplné.
               A někdy se mi nelíbí. Myslím si že její články jsou celkem jinak fájn. Sepsané
               jsou pěkné,obrázky v tom nikdy skoro nechybý,někde to krásně změněné písmo
               a nebo barva písma nechybý :) 9/10 bodů.

Přehlednost - Tento blog,je opravdu dost pěkně přehledný za co jsem moc ráda !
                        Vše je napsané stručně a rychle což se mi líbí,že nemusím číst hroudy
                        vět a stejnak my to bude k ničemu :D  hodnotím 1O/10 bodů.

Ohleduplnost - Je dost ohleduplná což se mi na ni líbí,minule jsem ji napsala že má trochu
                         smysluplné články a ona mi napsala že s ebude snažit což se mi na ni líbí :)
                          Hodnotím 10/10 bodů.


Celkové hodnocení/natchnutí - Celkové natchnutí je výborné ale něco se mi nekde nelíbilo
                                                   Tak proto ji dávám 9/10 bodů za celkový dojem/natchnutí :)

                                                   Přeji zybtek krásného dne,ještě se ozvu "*Ké*"

Žádné komentáře:

Okomentovat